2 Ağustos 2011 Salı

Turkcell - Çok sık zam

Turkcell faturanızı kontrol etmiyor olabilirsiniz.

Kurulduğundan beri Turkcell abonesiyim. Ama artık konuşmadığım dakikalara, kullanmadığım sms'lere para vermekten bılktım. Vodaphone vb bir yere geçmeyi dün artık ciddi olarak düşündüm. Şimdi bunların tarifelerini inceleyecğim.

Ben hemene hemen hiç telefonda konuşmuyorum. Sadece oğlumla haberleşmek için ayda 100 civarında sms kullanıyorum.

Bunları tek tek, dakika dakika alırsanız inanılmaz pahalı oluyor. Mecbursunuz paketlere abone olmaya. En küçük paketlere üye oldum mecburen. Ki onları bile bitiremiyorum. Ancak sürekli zam gelen ve de kullanmadığım bu paketlere para ödüyorum. Bir nevi salaklık.

Faturalarıma baktığımda ALO60 paketini fiyatını bu ay 32 TL görüyorum. Geçen ay 29 TL idi. Ondan evvel 26 TL idi. Bu ne biçim bir artıştır???

Kapitalist düzende maalesef böyle demekten başka bir şey kalmıyor... Herkes para çok para kazanma derdinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder