5 Temmuz 2011 Salı

Vestel - Bir daha asla!

Kasım 2009'da Vestel çamaşı makinasıyla ilgili sorunum olmuştu. Ve 17 sene bir kere bozulmamış, kurutması da olan ElektroLux'u gözden çıkardığıma ÇOK pişman olmuştum. Basireti bağlanıyor bazen insanın. Amacım A+ eneji sınıfı ve icabında birkaç tişört, gömleği hızlıca yıkayacak bir alet almaktı.

Kılavuz ve reklamlarında iddia ettiği gibi az çamaşırı (birkaç tişört gibi... ) ) yıkamıyordu; daha doğrusu yıkıyordu ama sıkmaya geçmiyordu; ağırlık az olunca alet sıkmaya geçemiyormuş. Bir nevi tasarım hatası. Suların içinde çamaşırlarla başbaşa kalıyor ve elde sıkmaya çalışıyorsunuz; günlerce de kurumuyor haliyle.

Normal yollardan (eposta, faks) firmaya ulaşamayınca, kaale alınmayınca, Internet'ten bir mesaj salmıştım ortalığa ve akabinde bir GMY tarafından aranmıştım !

Sorunu bildiklerini, mühendislerin bunun üstünde çalıştığını söylediler. Yeni makina üretilince tarafıma gönderilecekti. Ya da paramı hemen iade edecekkleri. Şimdi salakça bulduğum bir karar vererek, "yenisini bekleyeyim" dedim, aylar geçti, nihayet aradılar ve makineyi yolladılar, eskisini aldılar.

Uzun süre, az çamaşır yıkama işim olmadı ve şikayetçi olduğum özelliğin bu sefer çalışıp çalışmadığını denemedim. Hata ettim. Birkaç ay evvel, bir bornoz yıkamak istedim. Bornoz birkaç tişört gibi hafif bir şey değil; oldukça ağır. Yıkadı, ama yine sıkmaya geçmedi. Litrelerce su çekmiş, apağır bir bornozla kalakaldım, elle sıkmak çok zor, kol bilek gücü gerekiyor, günlerce balkonda zor kuruttum.

Artık bu işle nasıl uğraşayım?!!! 1,5 senelik makinayı atacağım ve bir daha asla ve asla Vestel adının yanından geçmeyeceğim. Şimdi tekrar uygun makina aramak da bir iş!

Levent girişine yapmakta oldukları, İstanbul'un ve de Türkiye'nin enine ve boyuna en geniş korkunç ucube binasından dolayı da kendilerini çok sorumsuz buluyorum zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder