2 Ekim 2012 Salı

TURKCELL - 532 - MÜŞTERİ HİZMETLERİ - yeni uygulama tam bir saçmalık

Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni son zamanlarda arayan var mı?

Numarası 4440532 idi, onu arasan illa 532'yi ara diyor. Peki...


Ama şu sorunu öncelikle söyleyeyim artık 444'li numaraları aramak paketinize dahil edilmişti birkaç ay önce (daha önce paralı idi, paektimnizden ayrıca para). .Şimdi Turkcell 4440532'yi kaldırmış 532'den veya sabit telde 05325320000'dan arayacaksınız. Be bir insanla konuşmak PARALI.

KAPİTALİZM.... Her noktada ve aşırı şekilde...... 


Müşteri Hizmetleri işlev bakımında da eskisinden kırk bin kat fena olmuş: "Sesli olarak birkaç kelime ile derdini söyle" diyor. 


Ve elbette ne söylesen anlamıyor, 


ve ayrıca her dert kısaca anlatılamaz. 


Tekrarla diyor....! Yine olmuyor, yine olmuyor.


Bir insana ulaşana kadar dakikalar geçiyor. SAÇMALIK. TAM BİR SAÇMALIK.. 


Ve meselem hallolmadı. Nihayet ulaşabildiğim gerçek insan, anlaığıma göre gayet bıkmış ve sabırsız gibiydi.  Tabii çok az para veriyorlar, deli gibi çalıştırıyorlar, eleman değişimi çok fazla... da bu benim yani müşterinin sorunu mu???


Şimdi yine aramam gerek, ama o ses saçmalığıyla cebelleşmek istemiyorum....


:(((((

1 yorum:

  1. "Akıllı yanıt" sistemleri çağrı merkezlerinin önüne konuyor, böylece ahmak tüketici sadece para ödüyr ve muatap bile bulamıyor. Kapitalizme tapan ve getirisini irdelemeden tüketen kullar oldukca bu sinekten bile para çıkaran yenilikçi uygulamalar daha da "azarak" sürecek.
    Ne diyeyim, sabrına sağlık :)) Seval

    YanıtlaSil