28 Eylül 2009 Pazartesi

Carrefour

Carrefour olmadan evvel Gima bana göre çok başarılı idi. özellikle Sanal Market uygulaması. Çok başarılı bir Web / e-ticaret uygulaması. Seçtiğiniz ürünler de en iyilerinden ve ne seçtiyseniz onlar, en iyi şekilde evinize gelirdi.

Şimdi ise, seçiyorunuz, alışverişi sonlandırıyorsunuz. Eve telefon edip, meyva suyunu X marka seçmişsiniz o yok Y marka verelim diyorlar. Peki. Süt olarak A istemişsiniz, B verelim. Peki... ne yapalım, lazım... Ve bu hep oluyor. Peki o zaman sürekli olarak artık mağazada OLMAYAN o ürünler neden Web sitesinizde yer alıyor?? Kaldırın, güncelleme yapın. Telefon etme işinden de kurtulursunuz. Kötü süreç örneği bu da...

İkinci bir sıkıntı: Gima zamanında meyva-sebzenin en iyileri seçilip evinize yollanırken, şimdi kötü ürünler geliyor... Alınan ders: CArrefour Web'den meyva sebze siparişi yapmayacağız.

Üçüncü ve canıma tak ettiren olay: Bayram sonrası Fulya mağazasına gittim. Sağlıklı beslenmeye dikat ediyorum, metabolizmam da yavaşladı artık, ama canım çok çekti, profiterol aldım eve. Görevli kıza sordum da "günlük mü? lütfen taze değilse vermeyein". Taze dedi. Ne de olsa sokak arası pastanesi değil, güveniyor insan. Eve geldim. Ekşimiş krema. Çöp. Hem param gitti, hem o kadar heveslenmiştim, yiyemedim.

Müşteri Hizmetlerine yazdım. Ne bir telefon ve eposta ile cevap. Oysa Tansaş'a bir şey yazmıştım hemen telefon ettiler. Çok teşekkür ederim. Migros da böyle hemen cevap veren, ilgili türden... Ya da bana öyle rastladı...

Ama, MADEM CEVAP VERMEYECEKSINIZ, neden Müşteri Hizmetleri linki ve formu var?? Dalga mı geçiliyor müşteri ile? Müşteri derdini yazsın, gönder'e bassın.. ve olasılıkla mesaj çöpe gitsin... Bunlar çok çirkin.. ve mantık dışı. Kime neye hizmet ediyor? Sadece müşteri kızgınlığı, kırgınlığı ve kaybı.

Böyle irili ufaklı işletme çok. Web sayfası var, eposta adresi var, yazıyorsunuz, bazen bir kursa katılmak için birşeyler sorma da oluyor. Çok belli potansiyel bir müşterisiniz. Cevap yok. Bu kadar mı müşteriye ihtiyacınız yok???! O zaman var olma sebebiniz nedir?

1 yorum:

  1. Carrefour'da rafda yazan fiyat ile kasadaki fiyatin farkli olmasi sanirim bir sirket politikasi.Hata cunku 1-2 hadi bilemediniz 5 kez olur ama surekli bir hal aldi ise bu bir politikadir.Rafda fiyatlari ucuz gosterip musterilerin sepetlerine doldurtuyorlar,kasada fiyatin pahali oldugunu fark eden bir kac kisi disinda digerleri rafdaki fiyattan degil kasadaki fiyattan satin aliyorlar.Defalarca sahit oldum,hem benim basima geldi hemde sirada benim onumdekilerin itirazlarina sahit oldum.Bu Carrefour icin bir yontem haline gelmis.

    YanıtlaSil