4 Nisan 2012 Çarşamba

Pamukkale Turizm

İyi örnekleri de yazmak gerek.
Geçenlerde, bu sefer de Pamukkale'den otobüs bileti alayım demiştim. Web sitelerinde bir sorun vardı... Müşteri Hizmetleri/Bize Ulaşın gibi bir bağlantıyı tıklayarak "üye olmaya çalıştığımı ama o sayfada bir sorun olduğunu" yazdım.

Hiç beklemiyordum. ertesi gün telefon çaldı. Pamukkale'den, yazımı aldıklarını söyleyen çok kibar ilgili bir kadın arıyor... Derdimi özetledim. Bilgi İşlem'e ileteceklerini söyledi. Telefonda beni üye yaptı...

Pek çok yerin web sitesinden şikayet/talep/mesaj yazmışımdır. Bir tek Pamukkale'den cevap geldi, hemen ertesi günü.

Hala sorunuma eğilmeyen TTNET'ten ise bir hafta on gün sonra eposta geldi.

Diğer hiç bir yerden cevap gelmiyor (neden web sayfası yapıp, eposta adresi koyarlar anlamıyorum)

TTNET, her tür bilgi ellerinde olduğu halde, telf no falan soruyor. Yani formumu dikkatle okumamış, ilgilenmek istememiş (anlıyorum ki eleman az, şikayet ÇOK FAZLA, yetişemiyorlar... Bu da kötü işletme göstergesi tabii) baştan savma bir cevap yazmış. Kibar bir dil, ama sorunu çözmüyor, baştan atıyor, erteliyor...

Ben de ona cevap yazdım. POSTA KUTULARI DOLU, epostam gitmiyor.... Bunların tek bir doğru noktaları yok...:(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder