Ttnet’e ne yazarsanız yazın, okunmuyor. Anladığım bu. İçinde
“fibernet” kelimesi geçen değişik epostalar atıyorum; bu epostanın içinde
fibernet ile ilgili bir şeyler sormanın yanı sıra santraldan da şikayet ediyorum
çünkü fibernet birimine bağlanamıyor (bilip bilmedikleri belli olmayan bu
sorunu dikkatlerine getirdiğim için aslında teşekkür etmeliler), her seferinde
aşağıdaki yanıt geliyor. Eski bir yazılımcı olarak yorumum, eposta içindeki
anahtar kelimelere bakıp “fibernet” geçiyorsa aşağıdaki standart mektubu yolladıkları yönünde (yani algoritma bu
olmalı; bu işlem elle ve gözle de yapılabilir, yazılımla da). Zamanı ve merakı
olanlar başka anahtar sözcüklerle deneyebilir.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Değerli Müşterimiz,
Talep ettiğiniz işlem,
ADSL hattının bağlı olduğu Türk Telekom Ofislerine şahsi başvurusuyla
gerçekleştirilmektedir. Bu nedenle şahsen hat sahibinin Türk Telekom Ofislerine
başvurusu gerekmektedir.
Başvuru esnasında
adresinizdeki altyapının FİBERNET uygunluğu kontrol edilerek bilgi
verilebilmektedir.
TTNET FİBERNET başvurunuzu TTNET satış noktalarından ve 444
0 375 Müşteri Hizmetleri’nden yapabilirsiniz.
Türkiye’nin iletişim ve
eğlence şirketi TTNET’e gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, düşünce ve
önerilerinizi bizimle paylaşmanızdan mutluluk duyarız.
Saygılarımızla,
TTNET
A.Ş.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TTNET’e altı kere telefon ederek, sayısız kere eposta
göndererek ve web sitelerinden “bize ulaşın” bağlantısından talep/şikayet
göndererek ifade ettiğim giderek şikayete dönüşen talebime aldığı yanıt bu! (Bu
olayları ayrıntılı olarak bu köşedeki bundan evvelki yazımda anlatmıştım).
Bilemiyorum sizler yazanı anlayabiliyor musunuz? YGS’de Türkçe sorusu olarak sorulmalı: “Bu yazıya göre müşteri nasıl bilgi edinir?”
diye. Çünkü ilk paragrafta “şahsen Türk Telekom ofislerine başvurmak gerekmektedir”
diyor. Tek yol bu olarak anlaşılıyor. İkinci paragrafta ise, ttnet satış
noktaları ve 4440375’den de yapılır
diyor… Bu muğlak dil kullanımına ek olarak, zaten 0375’den yanıt alamıyorsunuz,
dediğim gibi altı kere aradım, bağlamaya çalıştıkları yere bağlanılmıyor… Bir
kez daha cesaret edemiyorum.
İşte böyle bir firma…
“Sokağımda fibernet altyapısı var mı?” şeklindeki basit bir
soruya müşteri hizmetleri elemanı bilgilerimi kontrol edip yanıt veremez mi?
Bunu hep yazdım epostalarımda, ama yanıt mektupları standart / matbu olduğundan
bu soruya yanıt yok… Neyse, ben arkadaşlarıma sordum, Superonline diyenler var,
onu araştıracağım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder