12 Nisan 2012 Perşembe

TTNET’nin yanıtının anlamı YGS’de sorulmalı



Ttnet’e ne yazarsanız yazın, okunmuyor. Anladığım bu. İçinde “fibernet” kelimesi geçen değişik epostalar atıyorum; bu epostanın içinde fibernet ile ilgili bir şeyler sormanın yanı sıra santraldan da şikayet ediyorum çünkü fibernet birimine bağlanamıyor (bilip bilmedikleri belli olmayan bu sorunu dikkatlerine getirdiğim için aslında teşekkür etmeliler), her seferinde aşağıdaki yanıt geliyor. Eski bir yazılımcı olarak yorumum, eposta içindeki anahtar kelimelere bakıp “fibernet” geçiyorsa aşağıdaki standart mektubu  yolladıkları yönünde (yani algoritma bu olmalı; bu işlem elle ve gözle de yapılabilir, yazılımla da). Zamanı ve merakı olanlar başka anahtar sözcüklerle deneyebilir.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Değerli Müşterimiz, 

Talep ettiğiniz işlem, ADSL hattının bağlı olduğu Türk Telekom Ofislerine şahsi başvurusuyla gerçekleştirilmektedir. Bu nedenle şahsen hat sahibinin Türk Telekom Ofislerine başvurusu gerekmektedir. 
Başvuru esnasında adresinizdeki altyapının FİBERNET uygunluğu kontrol edilerek bilgi verilebilmektedir. 

TTNET FİBERNET başvurunuzu TTNET satış noktalarından ve 444 0 375 Müşteri Hizmetleri’nden yapabilirsiniz.
  
Türkiye’nin iletişim ve eğlence şirketi TTNET’e gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, düşünce ve önerilerinizi bizimle paylaşmanızdan mutluluk duyarız. 

Saygılarımızla, 
TTNET A.Ş.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TTNET’e altı kere telefon ederek, sayısız kere eposta göndererek ve web sitelerinden “bize ulaşın” bağlantısından talep/şikayet göndererek ifade ettiğim giderek şikayete dönüşen talebime aldığı yanıt bu! (Bu olayları ayrıntılı olarak bu köşedeki bundan evvelki yazımda anlatmıştım).

Bilemiyorum sizler yazanı anlayabiliyor musunuz? YGS’de Türkçe sorusu olarak sorulmalı:  “Bu yazıya göre müşteri nasıl bilgi edinir?” diye. Çünkü ilk paragrafta “şahsen Türk Telekom ofislerine başvurmak gerekmektedir” diyor. Tek yol bu olarak anlaşılıyor. İkinci paragrafta ise, ttnet satış noktaları ve 4440375’den de yapılır diyor… Bu muğlak dil kullanımına ek olarak, zaten 0375’den yanıt alamıyorsunuz, dediğim gibi altı kere aradım, bağlamaya çalıştıkları yere bağlanılmıyor… Bir kez daha cesaret edemiyorum.

İşte böyle bir firma… 

“Sokağımda fibernet altyapısı var mı?” şeklindeki basit bir soruya müşteri hizmetleri elemanı bilgilerimi kontrol edip yanıt veremez mi? Bunu hep yazdım epostalarımda, ama yanıt mektupları standart / matbu olduğundan bu soruya yanıt yok… Neyse, ben arkadaşlarıma sordum, Superonline diyenler var, onu araştıracağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder