12 Nisan 2012 Perşembe

Superonline fiber ve dsl bağlantı

İşte budur. Superonline'ın sitesinden ilini, ilçeni girip, haritadan evini seçip, orada fibernet altyapısı var mı öğreniyorsun saniyede...


 TTNET'in 4440375 "müşteri hizmetleri(!)" ilgili bir yere bağlayamadığından (santralları sorunlu olduğundan (bunu on kere yazmama rağmen bu konuya bir yanıt verme zahmetinde de bulunmamaları da bir nezakatsizlik) bu soruya yanıt alınamıyor (teknoloji firması, müşeri hizmetlerinde teknoloji kullanamıyor), elimde onlardan sadece bir mektup, her gün aynı şeyi yolluyorlar (bu konudaki yazım aşağıda): Şahsen gidip öğrenmek gerekir diyor. Sonra da 4440375'den de öğrenilir diyor. "Infinite loop"....


Superonline sayesinde öğrendim sokağımda henüz fibernet yok. 


Ayrıca, çok şaşırdım: Superonline ADSL 6 ayda 59 TL (yani ayda 9,99TL), aynı özelliklere sahip bağlantı ttnet'de ayda 59 TL. Bu nasıl oluyor??? Neden ttnet kullanıyoruz? superonline iyi duyuramıyor mu? Ben ona geçiyorum... araştırmaya başladım. Türksat aboneliğime de son veriyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder