4 Temmuz 2012 Çarşamba

Türk Telekom - Teşekkürler

Gerçekten şaşırdım. Dün, şiatsu sonrası hala geçmemiş olan ağlamaklı ruh halimle anlamsızca dolaşırken ilk defa gittiğim Tepe Nautilus'ta, bir ayakkabı ve bir çanta almış, birşeyler yiyordum. Cep telefonum çaldı. Baktım 4441444. Türk Telekom Müşteri Hizmetleri. Herhalde bir kampanya falan duyurmak için ses kaydı beni arıyor dedim, açar kaparım diyerek açtım... Gerçek bir insan konuşuyordu... Gürültüden cümlesinin ilk kısmını analayamadım.. Bilmem neredeki yazınıza istinaden arıyoruz!:)  Şaşırdım. Bu konuyu iki yere yazdım, kaç gün oldu anımsamıyorum:
1- Bu blog, 2- Gazete (nationalturk).

Hattın ucundaki kız arkadaş dedi ki: "Konuyu dikkatimize getirdiğiniz için teşekkür ederiz. Süreç yönetimi bakımından gerekli birimler bakacak.. vb....".... Meseleyi yine kısaca açıkladım aynı şeyden mi bahsediyoruz diye... İlgilerine çok teşekkür ettim, kapattık.

Gülümser gibi bir ifade geldi yüzüme oturdu. Internet'e daha doğrusu "sosyal medya"ya bakıyorlar demek ki "allah allah" dedim, daha önceki şikayetlerimde böyle olmamıştı. Bu seferki de gerçek bir şikayet değil, bir tutarsızlığa dikkat çekmek içindi.

Bugün yine telefonçaldı. Bilmediğim bir sabit numara, ama tanıdık gibi , ya da bana öyle geldi. Açtım. Yine Türk Telekom. Bir bey arıyor. Evlere kadar gelip kablolarda bir sorun mu var diye bakan bölümden (önce santraldan bakılıyor, orada arıza yok ise bu bölüme aktarılıyormuş şikayet). Yöneticisi "falanca numaranın arızasıyla acil ilgilenin" demiş. Benim yazım yokmuş ona gelen epostada... Olan biteni anlattım: "Bakın arıza yok şu anda, o gün 1 saat içine halloldu, ve telefonu arayıp arıza giderildi dediler, sorun yok sağolun. Ama benim yazım, 3 gün sonra gelen "arıza yok" sms'i içindi..." Amma detaycı demiş olabilir...
Yani yöneticilerin yazımı doğal olarak yoğunluklarından tam olarak okuyamayıp-- , göz atıp, iletmeleri, "acil çözün" demeleri ilginç, ama bana göre biraz tatsız çünkü yazıma konu olan mesele yine ortada kalmış olabilir.

Ama arandım sonuçta, beni arayan beye bir kaç kere tekrarladım meseleyi. Bana süreci anlattı, sonra "herhalde server'a (sunucu) aktarımda yoğunluktan bir gecikme oldu" dedi. Müdürüne de bilgi verir mi bilmem. Pek sanmıyorum çünkü benim genel olarak anladığım (türksat, ttnet'ten de) arızanın giderilmesine bakıyorlar esas olarak: "kibar davranmadınız", veya "çelişkili mesajlar atıyorsunuz", ya da "arıza 2 saat sonra giderilecek diyen teyp mesajının 25 saat aynı olması", vb gibi şikayetlere yanıt vermiyorlar.

İlgilenmeleri hoş oldu. teşekkür ederim.

1 yorum:

  1. MERHABA,SİZE NASIL OLDUYSA BİR MUCİZE DENK GELMİŞ.BEN HAFTALARDIR TELEFONUMDAKİ ARIZAYI GİDERSİNLER DİYE BOĞUŞUYORUM.İNTERNET KULLANIMINI BİLEN GENÇ NESİLLE ÇALIŞAN PORTFÖYÜNÜ DEĞİŞTİREN TELEKOM NE YAZIK Kİ İŞİ BİLEN,ARIZAYI ANLAYAN ELEMAN KONUSUNDA SIFIR ÇEKİYOR.DAHA 2 YIL ÖNCE ARIZASINI GİDEREMEDİKLERİ İÇİN TTNET HATTIMI İPTAL ETTİRMİŞTİM,ŞİMDİ DE TELEKOM SABİT HATTIMI İPTAL AŞAMASINA GELDİM.GELEN ARIZA SERVİSİ TELEFON HATTIMI DAHA DA BOZUP GİTTİ.KENDİNİZ YAPTIRIN DİYE DE UTANMADAN MESAJ BIRAKMIŞLAR.HERŞEY REKLEM DEĞİL,İŞ DE BEKLER İNSANLAR.BENİM DE CEBİME KAYITLA İLGİLİ BİLGİLENDİRME GELİYOR,GERİSİ FOS.GİDEREK KAN KAYBEDEN TELEKOM İSTEDİĞİ KADAR REKLEME PARA DÖKSÜN,BİTMESİ YAKINDIR.

    YanıtlaSil